Üdvözlet a Napi Lyme blogon!

A Lyme-ot túléled - néha persze nem- , de ha kilábaltál belőle, akkor is naponta küzdesz a következményeivedit.jpgel. Nos, ezen kis napi szösszenetek megosztásáról szól ez a blog. Hasonlatosan a citrusfélék családjába tartozó kesernyés ízű lime gyümölcshöz, olykor megborzongat, máskor felfrissít..., a többiben tarts velem, várlak szeretettel.
Edit vagyok, jómagam is megtapasztaltam a kullancs terjesztette betegség, a Lyme-kór sok-sok nehézségét, mind testileg - mind lelkileg. Egyik napról a másikra döntött a le a kór. Évekig nem tudtam járni, mások segítségére szorultam, sokáig kilátástalannak tűnt a gyógyulás, nem utolsó sorban pedig az egészséges élet lehetősége. Orvosilag  meggyógyultam, leküzdöttem a Lyme-ot, csodaszámba menően beszéltek esetemről. Ám egyetlen kis gubanc maradt, a Napi Lyme.

Mentés

Mentés

Mentés